Chicago (20.-22.8.2010)

24. srpna 2010 v 5:18 | Lů
Víkend v Chicagu se vydařil. Vyrazily jsme v pátek ráno. Po pěti a půl hodinách a 320 mílích jsme byly na místě. Na nic jsme nečekaly a šly hned na první atrakci - do akvária. Celý to projít - ryby, delfíni, velryby, tučňáci, žraloci...- nám zabralo skoro tři hodiny. Hodně dobrej byl 4D dokumentární film o zvířatech, kde na nás pršelo, foukal vítr, byla zima a napadl nás žralok! Po akvárku jsme se jely ubytovat. Hostel byl levnej (i se snídaní) a pokoj jsme měli jen pro sebe. Velkým mínusem bylo to, že okno vedlo do prostoru asi 2x6 m, takže se tam nedalo moc dýchat. Ale vzhledem k tomu, že to bylo taky blízko centra, tak se ta levná cena musela někde projevit. A dalo se to přežít.

Večer jsme vyrazily na večeři a potom do baru. A během večera jsme navštívily celkem 4 bary/kluby. Všechno na jedné ulici, pár kroků od sebe. Ovšem cesta taxikem byla nezapomenutelná. Všichni tam řídí jako šílení. Seděla jsem vepředu a myslím, že už nikdy nemusím na žádnou horskou dráhu. Toto mi teda stačilo!

V sobotu jsme toho měly na programu hodně. Ráno bylo zatažený, a tak jsme začaly planetáriem a pak do muzea. Po poledni se vyjasnilo, tak jsme to vzaly procházkou kolem Michiganského jezera na Navy Pier. Tam byly různý atrakce (kolotoče), ale nešly jsme, protože to bylo poněkud drahé.
Poslední zastávkou byla Sear Tower a s tím Sky Deck - prosklený balkón ve 103. patře. A když říkám prosklený, tak i podlaha. Chce to odvahu udělat první krok, ale zvládla jsem to. V pátke jsme si koupily City Pass - jeden lístek na 5 atrakcí a ušetřily jsme tak spoustu peněz i času, protože jsme s tím měly rychlejší vstup. Třeba tady na ten Sky deck byla asi hodinu a půl dlouhá fronta, ale my jsme jako VIP hosti celou frontu předběhly a šly rovnou do výtahu. Ach jo

V neděli jsme už měly v plánu jen jedno místo - Millenium Park a v něm zajímavou fazoli.
Před odjezdem jsme se ještě naobědvali ve slavné Lou Mitchell's restauraci tam, kde začínala slavná Route 66.

A pak už jen řízení (pro mě) a spánek pro moje spolucestující, kterými byla GiGi z Thajska, Yoshimi z Japonska a Iryna z Ukrajiny.

7:05 - Album Chicago hotové.