Up North podruhé (17.-24.7.2010)

27. července 2010 v 3:22 | Lů
Rodinná dovolená je za mnou. Přežila jsem .
Celý týden jsme strávili u jezera Torch. Četla jsem, že je to třetí nejkrásnější jezero světa (hned po jezeře v Kanadě a ve Švýcarsku). Musím říct, že na tom něco bude. Voda byla nádherná, modrá, čistá, průhledná a trochu studená.

Přijeli jsme v sobotu odpoledne. Něco přes 4 hodiny cesty autem. Akorát jsme se ubytovali a postupně se vítali s přijíždějícíma. Celkově nás tam bylo 17 plus Ken, který přijel jenom na jeden den. Každej večer vařila jedna rodina jídlo, popř. měla i nějakou tématiku. My jsme byli hned v sobotu a nakonec jsme vymysleli řeckou noc. Omotali jsme kolem sebe bílý prostěradla a podávalo se řecký jídlo objednaný z restaurace.

V neděli bylo docela zatažený, a tak jsem jela odpoledne s Karen a Paulem do vináren na ochutnávky vína. Večer byla americká noc. Debbie (Paulova sestra) to hodně prožívá, takže měla pro všechny spoustu dopňků v barvách a tvarech USA (sluneční brýle, čelenky ap.). Na večeří byla americká klasika - hambáče a hot dogy.

V ponděli odpoledne jsem tubingovala. Byla to sranda. Já, Karen a Debbie každá na své tubě, ale všechny najednou. Večer jsem šla s děckama na golf řídit autíčko, protože oni ještě nemůžou. Golf jsem radši nehrála, protože jsem je nechtěla ohromit mýma úderama Oni byli fakt dobří. Večer byl tentokrát bez tématiky a bez společné večeře. Vyfasovala jsem pizzu.

V úterý jsem poprvé vyzkoušela vodní lyžování. Musím přiznat, že mně to moc nešlo, ale z pěti pokusů jsem se dvakrát postavila a to je prej hodně dobrý. Je to ale docela záběr. Taky jsme si udělali malý rodinný výlet na lodi a chvilku jsem i řídila . Večer bez tématiky, ale jídlo bylo dobrý - grilovaný kuře a vepřový plátky. Plus nějaká zelenina (ale ta byla každý večer).

A je tu středa. Jeli jsme do Sand baru. To je místo na jezeře, kde je mělká voda. Přijede se na lodi, loď se ukotví a lidi se na tubách (nebo židličkách, nebo lodi) opalují, pijou a plkají. A děti si třeba hážou s balónem. Na zpáteční cestě jsem jela na tubě, to byl fičák!!! Když si vzpomenu, tak mě ještě teď bolí ruce, jak jsem se urputně držela, abych neodlítla. Debbie opět zabodovala s Hawaiskou nocí - rekvizity nechyběly. A jedli jsme grilovanou rybu, brambory (sladký) a opět nějaký zeleninový salát a taky vynikající ovocný salát. A pak ještě udělala kalorickou bombu, takovou šlehačkovou dortu vynikající, ovocnou.
Jo a já a Karen jsme tu noc spaly venku na pláži.

Ve čtvrtek jsem jela s Karen na výlet na Sleeping bear dunes. Je to míli a třičtvrtě procházka pískovýma dunama. Do kopce, z kopce, do kopce, z kopce, do kopce a když si člověk myslí, že za tím kopcem už je konec, tak kdepak. Jen další kopec a ještě jeden. Až jsme došly k Michiganskýmu jezeru. A pak se taky člověk musí dostat zpátky. Dalo to zabrat. V poušti bych určitě bydlet nechtěla. Večer se slavily 21. narozeniny jednoho synovce. Měli jsme jeho oblíbené jídlo - hovězí steak, zapečený brambory, zelený fazole a salát. A taky čokoládovej pudingovej dort. Mňamka.

V pátek jsem znovu vyzkoušela lyžování. Postavila jsem se hned napoprvé. Krásně a bez chyby jsem vyjela, ale řidič zpomalil a já jsem spadla . Omluvil se. Na druhý pokus jsem se postavila taky, ale vydržela jen pár vteřin (asi dvě). Ještě jsem párkrát zkusila, ale nohy byly čím dál tím slabší. Večer se dojídaly zbytky (hot dog) a někdo donesl pizzu. Takže zase klasická Amerika.

V sobotu jsme brzo ráno odjeli. Hurááááá!!!