Únor 2010

Zaseklá v New Jersey

27. února 2010 v 13:19 | Lů
Dneska ráno už jsem se měla probudit u rodiny. A kde jsem se probudila? Zase v Hiltonu
Je tady trošku sněhová bouřka a hodně letů je zrušených. Zůstalo nás tady ještě možná tak 15. Většina odlítá dneska, pokud to půjde. Já mám let až na zítra ráno. Ale jsem radši, že to mám tak, protože by se mně nechtělo jet dneska na letiště, aby mě poslali zase zpátky. Takto mám docela jistotu, že zítra odletím.

About food

25. února 2010 v 3:34 | Lů
Někoho by taky mohlo zajímat, jak je to tady s jídlem a jestli přijedu domů jako kula.
No, zatím to tak vypadá. Máme na hotelu zaplacený snídaně a obědy, o večeři se máme postarat my.

I love NYC

24. února 2010 v 23:11 | Lů
Včera jsme byli na výletě po New York City. Stálo to docela za prd. Pršelo a byla tma. Výlet měl být 4 hodiny. No nikdo nám už neřekl, že první hodinu a půl strávíme cestou tam. Vyráželi jsme po páté, takže klasická trafika (dopravní zácpa). Jako z Anglie jsem si zvykla na velký trafiky, ale toto! Zpátky jsme to jeli asi půl hodiny, takže si to můžete představit.

Jsem na místě

23. února 2010 v 3:43 | Lů
To byl teda den, to vám povím.

Vzbudila jsem se ve dvě, odjezd ve tři. Odlet z Prahy o půl osmé. Dlouhé hodiny čekání na letišti v Mnichově a ještě delší let sem. A samozřejmě jsem neusla. Ale dorazila jsem a ve zdraví.
Úplně jsem koukala, je nás tady 86 AuPairek! Sranda byla, že v letadle jsem vedle jedné seděla. Zjistily jsme to asi po 3 hodinách letu. Ubytovaní jsme v Hiltnu, po třech na pokoji. Mám tady jednu Brazilku a druhou slečnu jsem ještě neviděla a asi ani neuvidím, protože už půjdu spát. 25 hodin cestování a bez spánku udělá s člověkem svoje.

Ráno začínáme v osm školení. A budíček je v 6:00!!!

A večer je v plánu výlet po New York City. Tak na to se těším. Dobrou.....

Zítra letím

21. února 2010 v 14:18 | Lů
A je to tady. Poslední den doma. S vypětím všech sil jsem si zvládla sbalit. Vzít si na rok jen jedno 23 kilový zavazadlo je opravdu umění. Původně jsem totiž počítala se dvěma, ale změnily se podmínky, a tak jsem se musela uskromnit.
Zítra mě čeká náročnej den, a to ještě ani není jistý, jestli odletím....

Čas běží...

10. února 2010 v 20:47 | Lů
Čas utíká astrašně rychle a můj odjezd se čím dál tím víc blíží. Když to spočítám, tak mám posledních 11 dnů v ČR, a to jsem ještě ani nezačala balit. A vůbec mám spoustu věcí na zařizování. Zítra jdu na předodletovou schůzku, kde dostanu poslední info a letenku. Vlastně zatím ani nevím, kdy (v kolik) a kam letím. Cílový místo je teda New Jersey, ale předpokládám, že to bude s mezipřistáním. Z toho mám docela obavy.